loading...
pictures & soundes
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Talk With Me در تاریخ 1348/10/11 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

اگر غمی بزرگ در سینه دارید
اگر گوشی برای شنیدن می خواهید
با ما درددل کنید بدون آن که شناخته شوید

هر چه می خواهد دل تنگت بگو

در رویاهایم دیدم که با خدا گفتگو می کنم
خداوندگفت:پس تو می خواهی با من گفتگو کنی؟
گفتم: اگر وقت دارید
خداوند لبخند زد و گفت: وقت من بینهایت است

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1348/10/11 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

مرسی خیلی خوب بود

دستتون درد نکونه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از وبلاگ من خوشتون اومد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 633
  • بازدید کلی : 10,895
  • کدهای اختصاصی
    فال امروز